مایع لباسشویی

تا همین چند سال پیش چیزی غیر از پودر لباسشویی برای شستن لباس‌ها وجود نداشت. تا اینکه «مایع لباسشویی» وارد بازار شد.
بهتر است با تفاوت‌های پودر و مایع لباسشویی بیشتر آشنا شویم.

برای از بین بردن لکه‌های روغن و چربی معمولی، مایع‌ لباسشویی بهتر است. چون می‌تواند. راحت‌تر به بافت پارچه نفوذ کند. ولی برای پاک کردن لکه‌های چربی مقاوم و سرسخت مثل لکه لوازم آرایش یا روغن غلیظ، پودر لباسشویی بهتر جواب می‌دهد.
مایع لباسشویی به دلیل حلالیت بیشتر حتی اگر بیش از حد در ماشین لباسشویی ریخته باشید. در مرحله آبکشی خارج می‌‌شود. و اثری از آن روی لباس‌ها نمی‌ماند.

برخی مایعات لباسشویی در مقایسه با پودرها قدرت پاک‌کنندگی کمتری دارند. ولی مایع لباسشویی پودرینا قدرت پاک‌کنندگی کافی دارد. ضمن اینکه به رنگ و الیاف پارچـه هم آسیبی نمـی‌رساند.

شستشو با ماشین لباسشویی

وقتی قصد دارید. از برنامه‌های شستشوی سریع ماشین لباسشویی (مثلا شستشوی ۳۰ دقیقه‌ای) استفاده کنید. بهتر است. سراغ مایع لباسشویی بروید. چون زودتر از پودر در آب حل می‌شود.  برای شستشوی لباس‌ها در آب سرد بهتر است. یا از مایع لباسشویی استفاده کنید. یا از پودرهایی که در آب سرد قدرت پاک کنندگی بالا دارند.

مایع‌ لباسشویی به دلیل ساختارغیرپودری، موقع استفاده غبار ایجاد نمی‌کند. به همین دلیل کسانی که ریه حساسی دارند. یا دچار آلرژی‌های تنفسی هستند. می‌توانند با خیال راحت از مایع لباسشویی استفاده کنند.

وقتی روی برچسب راهنمای لباس‌تان نوشته شده: «قابل شستشو در ماشین لباسشویی»، هم می‌توانید. از پودر لباسشویی استفاده کنید. و هم از مایع لباسشویی. ولی به طور کلی برای لباس‌هایی که جنس لطیف‌تر و حساس‌تری دارند. مایع توصیه می‌شود. و برای لباس‌هایی که چرک‌تر هستند. پودر مناسب است.

مایع لباسشویی پودرینا با فرمولاسیون منحصربفرد علاوه بر داشتن پاک‌کنندگی مناسب، باعث درخشندگی و دوام بیشتر البسه می‌شود. و رایحه‌ای از گل‌ها به لباس می‌بخشد.

کف کنترل شده این محصول، به گونه‌ای فرموله شده است. که از تجمع فراوان کف در ماشین لباسشویی جلوگیری می‌کند. و در عین حال در حین شستشوی دستی کف قابل قبولی تولید می‌شود.

اطلاعات بیشتر درباره مايع لباسشويی ۲۵۰۰ گرمی پودرینا

مایع لباسشویی پودرینا، از تغییر شکل، بور شدن و آسیب، به بافت لباس‌ها جلوگیری و لباس‌های شما را درخشان و خوشبو می‌کند. مایع لباسشویی پودرینا، با قدرت پاک‌کنندگی بالا مناسب شستشوی لباس‌های مجلسی، ابریشمی و سنگ‌دوزی‌شده است.

نوع: مایع

رایحه: عطر و گل

رنگ: سبز, قرمز, زرد

وزن: ۲۵۰۰ گرم

تعداد در کارتن: ۶ عدد

ویژگی ها: شستشو با دست و ماشین لباسشویی, کف کنترل شده, مناسب لباسهای حساس و مجلسی, محافظت از بافت و فرم پارچه, رایحه خوش, لکه بری بالا

معرفی محصول مايع لباسشويی ۲۵۰۰ گرمی پودرینا

مایع لباسشویی پودرینا، محافظ رنگ لباس‌ها بوده و علاوه بر شستشو و پاک‌کنندگی، از تداخل رنگ جلوگیری و رنگ را تثبیت و شفاف می‌کند. این محصول، همچنین از ایجاد چین و چروک در لباس پس از شستشو جلوگیری كرده و اثر تخریب‌کننده بر روی لباس باقی نمی‌گذارد.

مایع لباسشویی پودرینا در شستشوی مکرر به دوخت و بافت پارچه آسیب نمی رساند. درنتیجه برای لباس‌های مجلسی، ابریشمی و سنگ‌دوزی‌شده مناسب است. این محصول بدون آسیب‌رسانی به رنگ و الیاف پارچه، دشوارترین لکه‌ها را از روی پارچه می‌زداید.

فرمولاسیون مایع لباسشویی پودرینا

فرمولاسیون به‌کار رفته در مایع لباسشویی پودرینا، متناسب با انواع لکه‌ طراحی شده است. و می‌تواند تاثیر بسزایی روی لکه‌ها داشته باشد. رایحه دلپذیر و ماندگار این محصول می‌تواند. حس طراوت، تمیزی و شادابی را به مصرف‌کننده حین استفاده از لباس منتقل کند.

فرمولاسیون این محصول باعث درخشندگی هرچه بیشتر پارچه و کاهش زردی در پارچه شده و موجب حفظ کیفیت رنگ سفید می‌گردد. این محصول، به گونه‌ای طراحی شده است. که با ایجاد کف کنترل‌شده، از تجمع فراوان کف در ماشین لباسشویی جلوگیری کند. و در عین حال در شستشوی دستی، میزان کف قابل قبولی ایجاد كند.

در این محصول، از آلکیل‌بنزن‌سولفونیک و سدیم‌لوریل‌‌‌اتر‌سولفات، سورفکتانت‌آنیونی که نقش شوینده و پاک­کنندگی دارد. و همچنين از تترا‌سدیم‌ادت، فسفونات‌سدیم و سیترات‌سدیم در نقش سختی­‌گیر و جلوگیری­‌کننده از نشست رسوبات‌ و ایجاد خوردگی استفاده شده است. برای افزایش سفیدی لباس و حذف رنگ زردی در لباس، از اپتیکال برایتنر در این محصول بهره‌ گرفته شده است. همچنین در طراحی این محصول از صابون جهت کنترل کف و لکه ­بری بالا بدون آسیب به الیاف سود برده شده است.

موارد مصرف:

استفاده از این محصول برای از بین بردن لک و چرک سنگین در لباس­‌هایی با بافت­های مختلف­ و شستشوی لباس‌­های مجلسی، ابریشمی، سنگ‌دوزی‌شده و پرده توصیه می­‌شود.

وجه تمایز و نقاط قوت محصول:

  • قدرت پاک‌کنندگي و لکه‌­بری قوی
  • دارا بودن رايحه بسيار ملايم و دلنشین
  • جلوگيري از زنگ‌زدگي قطعات داخلي ماشين لباسشويي
  • تميزکنندگي قدرتمند
  • سهولت استفاده
  • بسته‌بندي و نگهداری مناسب

 

دستورالعمل محصول مايع لباسشويی ۲۵۰۰ گرمی پودرینا

شستشو با دست: در صورتی که البسه به‌صورت دستی با روش صحیح شسته‌ شود. طول عمر بیشتری در قیاس با شستشوی ماشینی خواهند داشت.

برای شستشوی لباس، متناسب با مقدار لباس و میزان چرک، یک تا دو پیمانه از محصول مایع لباسشویی را به آب بیافزایید. لباس‌­ها را 5 دقیقه در محلول آب و مایع لباسشویی خیسانده، درنهایت به‌مدت چند دقیقه پارچه‌­ها را با دست مالش دهید. و در نهایت آبکشی و خشک كنيد. در صورتی‌که لکه زیادی بر روی لباس وجود داشته باشد، زمان خیساندن در محلول آب و مایع لباسشویی باید بیشتر باشد. همچنین در صورتی‌که لباس سفید بوده و نیاز به سفید­کننده وجود داشته باشد. مقدار اندکی سفید‌کننده به آن بیافزایید. و در نهایت شسته، آبکشی و خشک كنيد.

شستشو با ماشین: در شستشوی ماشینی، برای ماشین‌­های لباسشویی ۵ کیلویی متناسب با مقدار لباس و میزان چرک دو تا سه پیمانه از محصول در ماشین لباسشویی ریخته ­می­‌شود. در صورت نیاز البسه از قبل خیسانده شوند. در نظر داشته باشید. که پارچه‌­های رنگی، سفید، مشکی، پرزدار و ظریف باید هنگام شستشو از یکدیگر تفکیک شوند.

نکته: موارد منع مصرفی برای این محصول وجود ندارد. فقط بهتر است برای لباس­‌های تیره، از مایع لباسشویی تیره‌­شوی استفاده شود.

مراقبت‌ها:

  • دور از نور مستقیم خورشید و دور از دسترس اطفال قرار گیرد.
  • در صورت بلعیدن با پزشک متخصص تماس برقرار شود.
  • جهت شستشوی دستی از دستکش استفاده شود.

جهت استعلام قیمت و سفارش محصول با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و یا فرم مربوطه در سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ادعا نمیکنیم بهترینیم. اما بهترینها ما را انتخاب می کنند.

شما بهترین هستید. 😉