قیمت فروش عمده پودر فله ای نگین

قیمت عمده پودر فله نگین با توجه به کیفیت بسیار خوب و قابل توجهی که دارد. و همچنین آثاری از خود بر روی البسه و ملحفه باقی نمی گذارد به نسبت خرید جزئی بسیار عالی و مقرون به صرفه است.

شما در صورت نیاز می توانید با برقراری یک تماس با واحد فروش سایت ما  ارتباط بگیرید.

 

بهترین پودر ماشینی نگین

پودر ماشین لباسشویی باید خاصیت پاک کنندگی و لکه بری و چربی زدایی داشته باشد. و پس از شستشوی ماشین لباسشویی اثری از پودر روی لباس ها باقی نماند. و قدرت  شستشوی خوب و با کیفیتی داشته باشد.

شرکت سازنده پودر ماشینی نگین محصول خود را به صورت دستی و ماشینی  ارائه می دهد. و البته محصولات دیگری اعم از محصولات شوینده و بهداشتی نیز عرضه می کند.

نگین
مایع دستشویی و ظرفشویی نگین

برخی از پودر های لباسشویی حتی این قابلیت را دارند که از چروک شدن لباس نیز ممانعت می کند. چون حاوی آنزیم هایی هستند که کیفیت پودر را بالا می برد. پود ماشینی نگین از رشته های صابون تشکیل شده است. و حاوی هشت آنزیم است که در سفید کردن لباس بسیار موثر است.

قاعدتاً لباس های سفید را به صورت مجزا باید در ماشین قرار دارد و لباس های رنگی را هم به همین صورت. در غیر اینصورت هرچقدر که پودر ماشینی که شما از آن استفاده می کنید کیفیت داشته باشد باعث تخریب لباس ها و ترکیب رنگ ها می شود. بنابراین باید در استفاده از پودر ماشین و طرز قرار دادن لباسها در ماشین لباسشویی دقت کرد.

نگین
مایع لباسشویی نگین

نکته جالب توجه اینکه پودر لباسشویی را وقتی با سرکه ترکیب کنید می توانید یک محلول پاک کننده قوی درست کنید. برای  رفع چربی و لکه های روی اجاق گاز. درست مثل روز اول تمیز و عاری از هرگونه جرم می شود.

تولید کننده پودر فله نگین

تولید پودر فله ای توسط تولید کنندگان ایرانی این محصول خوب و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه می کند. و چون مستقیم به دست مصرف کننده میرسد مقرون به صرفه است.وجود آنزیم های گوناگون و همچنین بهره مندی از رشته های صابون موجبات  تولید یک محصول با کیفیت و در نهایت  فروش خوب را فراهم نموده است.

پودر فله نگین در نوع خود از قدرت لکه بری و شویندگی بسیار خوبی برخوردار هستند. و در این زمینه  صادرات خوبی به کشورهای خارجی داریم که قابل توجه است.پودر نگین به صورت فله ای و یا بسته بندی کارتنی در بازار موجود است و قیمت خوب و مناسبی دارد.

اصولا عمده فروش ها این محصول شوینده را به صورت فله ای خریداری میکنند. که معمولا 10 کیلوگرم وزن دارند.

کارخانه ای در یکی از شهرستان های تهران به نام ورامین در زمینه تولید پودر ماشینی نگین فعالیت می کند. و طی آمار و گزارشات واصله  حداقل پنجاه تن پودر در طول روز تولید می کنند که آمار قابل توجهی است.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.