صادرات پودر لباسشویی فله ساگیس به عراق، ارمنستان و افغانستان

پودر لباسشویی صادراتی ساگیس: امروزه بیشتر از هر زمانی دیگر به پاکیزگی توجه می شود. درواقع به یک توقع اجتماعی و شخصیتی تبدیل شده است. بخشی از شخصیت هر فرد را توجه آن شخص به بهداشتی فردی تشکیل می دهد.

شستشوی مداوم لباس ها از جمله مواردی است. که فرد باید به موقع نسبت به انجام آن اقدام کند. در این میان نیاز به مواد شوینده شستشوی لباس نقش بسایر تعیین کننده ای در کیفیت زندگی شما دارد.

در بحث صادرات پودر لباسشویی باکیفیت به عراق، ارمنستان و افغانستان برندهای متنوعی برای انتخاب خریدار پودر ماشین لباسشویی کشورهای همسایه وجود دارد. که در میان آنها می توان به پودر لباسشویی ساگیس اشاره کرد.

 

کارخانه پودر لباسشویی ساگیس صادراتی

پودر لباسشویی ساگیس از جمله برند های خوش نام در صادرات مواد شوینده به کشورهای همسایه می باشد.

قدرت پاک کنندگی بالا در کنار محافظت از الیاف پارچه از ویژگی های پودر لباسشویی فله ساگیس می باشد. با دارا بودن فرمولاسیون اختصاصی برای هرچه ارزانتر شدن قیمت نهایی و حفظ قدرت رقابت در بازار خریداران پودر لباسشویی،این برند می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. از دیگر ویژگی های بسیار مهم در شستشو لباس ها،قدرت نرم کنندگی و داشتن رایحه خوب لباس بعد شستشو می باشد.

فروش پودر لباسشویی ساگیس به دو صورت 10 و 20 کیلوگرمی می باشد که به درخواست مشتری تهیه هر دو وزن امکان پذیر است.

پودر لباسشویی پارلیان یکی دیگر از محصولات مجموعه ساگیس میباشد.

پودر لباسشویی ساگیس
پودر پارلیان از مجموعه ساگیس

خریداران پودر لباسشویی در عراق، ارمنستان و افغانستان

با توجه به تمامی توضیحات داده شده پودر لباسشویی فله ساگیس در عراق و ارمنستان مشتری های زیادی دارد. در واقع باتوجه به حجم بالای مصارف خانگی نیاز بازار به این محصول همیشگی است. در کنار ویژگی های خوب پاکیزگی این محصول قیمت بسیار مناسب آن باعث می شود قدرت رقابت با تمام برند های موجود در بازار عراق و ارمنستان را داشته باشد.

نزدیکی کارخانه ساگیس به مرزهای عراق و ارمنستان موجب شده هزینه های حمل و نقل برای تاجران عزیز پایین آید. تا این محصول با قیمتی مناسب به دستشان برسد.

همچنین پودرهای لباسشویی صادراتی دیگری نیز در مجموعه هُماوَش موجود می باشد.

جهت خرید و استعلام قیمت به روز با کارشناسان ما تماس بگیرید.  یا به دفتر مرکزی ما در تهران مراجعه نماييد.

در ضمن میتوانید به کارخانه ما در تبریز هم تشریف بیاورید.

ادعا نمیکنیم بهترینیم،اما بهترینها ما را انتخاب میکنند.

بی شک شما بهترین هستید.😉