مایع ظرفشویی نگین

مایع ظرفشویی نگین از جمله بهترین انواع مایع های ظرفشویی در پاکیزگی ظروف شناخته می شود.این محصول هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.

مایعات شوینده تولید شده تحت برند نگین و ستاره دارای نشان استاندارد و همچنین نشان های بهداشت می باشد.

مایع ظرفشویی نگین با استفاده از بهترین مواد شیمیایی تولید شده است. و هیچگونه مواد سمی وسرطان زا در مایعات نگین وجود ندارد. مصرف کنندگان با خیال راحت میتوانند. از این مایع استفاده کنند. و هیچ نگرانی از بابت حساسیت زا بودنشان نداشته باشند.

مایع ظرفشویی نگین
مایع ظرفشویی 4 لیتری نگین

 

مایع ظرفشویی و دستشویی ستاره

هر مایع ظرفشویی و دستشویی از یک سری ترکیبات مانند مواد آمفوتریک، شوینده های آنیونی و غیره تشکیل شده است.برخی از این مواد برای پوست دست مضر است. اما در فرمولاسیون مایع ظرفشویی و دستشویی ستاره، این مواد به نحوی باهم ترکیب شده اند. که هیچ آسیبی به پوست دست نمیزنند.

متخصصان ما سعی کردند، مایعاتی تولید کنند. که علاوه بر اینکه به خوبی ظروف را پاکیزه کند. برای پوست دست نیز مفید باشد. و خوشبختانه رویای خود را عملی کردند. و اینک مایع ظرفشویی و دستشویی ستاره را در اختیار شما مصرف کنندگان گرامی قرار دادند.

مایعات شوینده
مایع دستشویی ستاره

 

مایع دستشویی و ظرفشویی کریستال

حفظ سلامت و بهداشت همه اعضای خانواده از جمله مسائل مهم است.موضوع سلامت همیشه دارای اهمیت زیادی برای خانواده ها بوده و هست. در این خصوص روش های زیادی وجود دارد. که یکی از بهترین و اصولی ترین آن ها شستن مرتب دست ها،بعد از انجام فعالیت های مختلف و قبل از غذا خوردن است.

مایعات شوینده
مایع دستشویی

تا همین چند سال پیش هم  صابون به عنوان تنها محصول شوینده برای دست ها تولید می شد. اما امروزه انواع مایع دستشویی با سازگاری بیشتر با پوست دست و قدرت پاک کنندگی مناسب تا حد زیادی جایگزین صابون های جامد شده است. مایع دستشویی دارای ترکیباتی است. که بر خلاف صابون نه تنها باعث خشکی پوست نمی شود. بلکه با حفظ لایه چربی مفید پوست، لطافت و نرمی خاصی به پوست می دهد. مایع دستشویی کریستال در اندازه ها و با رایحه های متنوعی برای سلیقه های مختلف با بهترین کیفیت تولید و عرضه می شود.

مایع ظرفشویی نگین
مایعات نگین، ستاره و کریستال

شامپو سر فله نگین، ستاره و کریستال

شامپو فله و گالنی نگین، ستاره و کریستال با تنوع در رنگ و رایحه در وزن 4 و 20 کیلویی به فروش می رسد.

تنوع در شامپو های مصرفی درچند سال اخیر مورد توجه خریداران و تولیدکنندگان مواد شوینده قرار گرفته است .

به طوری که هر سال در بسته و کیفیت شامپو تغییرات محسوسی مشاهده می شود.

ترکیبات موجود در این شامپو از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث تقویت نمودن ریشه مو می شود.

مایعات شوینده
شامپوی موی سر ستاره

شامپو های نگین، ستاره و کریستال دارای ترکیبات سورفاکتانت می باشد. این ماده شیمیایی عمل نظافت و پاک کردن چربی های روی مو را انجام می دهد. در کارخانه ما شامپوهای فله در اندازه‌های متفاوت تولید می‌گردد. و برای فروش به فروشگاه ها، استخرها، کارخانجات صنعتی و… فرستاده می شود.

مایع لباسشویی نگین، پورکس، کریستال و ستاره

مایعات لباسشویی نگین، پورکس، کریستال و ستاره قادر هستند. سخت‌ترین لکه‌ها را از بین ببرند. و درنهایت سبب درخشان شدن لباس شما خواهند شد. با استفاده از این نوع مایعات شوینده خوشبو شاهد پاکیزگی فوق‌العاده لباس‌هایتان خواهید بود. و در ضمن می‌توانید. برای انواع لباس‌هایتان از آن استفاده کنید.

یادآوری می‌کنیم. اگر می‌خواهید. به‌اندازه از مایع لباسشویی استفاده کنید. که هم لباس‌های تمیزی داشته باشید. و هم در استفاده شوینده اسراف نکنید. بهتر است حتماً قبل از استفاده راهنمای استفاده از شوینده نگین، پورکس، کریستال و ستاره در پشت بسته بندی را مطالعه کنید. مایع لباسشویی پورکس مدل پلاس نسل جدید شوینده لباس است. که قدرت پاک‌کنندگی و لکه‌بری بالایی دارد. و به‌عنوان بهترین شوینده لباس معرفی‌شده است.

با استفاده از این شوینده جدید طراوت تا ٤ هفته برروی لباس‌ها باقی خواهد ماند. و حس تازگی و تمیزی خوبی به شما منتقل می‌شود. این شوینده خوب از جدیدترین تکنولوژی آلمان تولیدشده است. و ترکیبی منحصربه‌فرد برای شستشوی لباس‌های شما دارد. انتخاب مایع لباسشویی پورکس مدل پلاس بهترین انتخاب برای لباس‌هایتان خواهد بود.

 

جهت استعلام قیمت و خرید محصولات با کارشناسان ما ارتباط بگیرید. 

در ضمن میتوانید به دفتر مرکزی ما در تهران مراجعه نمایید.

ادعا نمیکنیم بهترینیم، اما بهترینها ما را انتخاب میکنند.

بی شک شما بهترین هستید. 😉