کارخانه محصولات شوینده تست

ترکیه، کشور مبدا برند محصولات شوینده تست است و به تازگی وارد بازار ایران شده. این برند در حوزه محصولات بهداشت خانگی، محصولاتی مانند پودر لباسشویی ماشینی و دستی، مایع ظرفشویی، مایع لباسشویی، نرم کننده حوله و لباس، سفید کننده‌ و جرمگیر سرویس بهداشتی را در کشور ایران تولید و وارد بازار ایران کرده است.

برند تست اولین برند شوینده شرکت پاک حیات کیمیا پارس با تنوع در سبد کالایی تولیدات خود نیازهای مصرف کنندگان جهت نظافت منازلشان را برآورده می نماید.
محصولات تولیدی این کارخانه برای اولین بار در مرداد ماه سال 1398 به بازار ایران عرضه شد.

این کارخانه همزمان با نامگذاری سال 98 با عنوان سال رونق تولید در تاریخ 28 اردیبهشت ماه سال 1398 در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع با ظرفیت تولیدی 475 هزار تن در سال با بهره برداری از آخرین تکنولوژی روز دنیا به بهره برداری رسید.

محصولات شوینده تست

پودر ماشین لباسشویی

در لکه بری مدعی هستیم…. تکنولوژی آهنربایی با تاثیر بر سخت ترین لکه ها بر روی 187 نوع لکه موثر است.
لکه غذاهای چرب ، لکه چای و قهوه ، لکه انار،لکه جوهر،لکه خون….
ارایه سفیدی کامل و شستشوی بدون هیچ گونه لکه برای تکنولوژی آهنربایی کافی نیست.
در هر خانه حداقل 2 بار لباس ها در طی یک هفته شسته می شوند. در هر شستشو الیاف لباس آسیب دیده و در طول زمان پاره می شوند.الیاف آسیب دیده بعد از یک مدت باعث خاکستری دیده شدن لباس ها و پاره شدن آسان آن‌ها می شود.

تست با ویژگی آنتی پیلینگ خود از الیاف محافظت کرده و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری می کند.
وقتی زیر میکروسکوپ نگاه می کنیم این تفاوت کاملا واضح است.
رایحه شگفت انگیز تست رو با انجام تست های کور با شناخته شده ترین عطرها انجام داده و مورد پسند ترین آنها را انتخاب نمودیم.

پودر لباسشویی دستی تست

پودر لباسشویی دستی تست با بهره مندی از تکنولوژی آهنربایی میتواند با صرف تلاش کمتر، لکه بری قدرتمندی را ایجاد می کند.
کف فراوان و ماندگار یکی از ویژگی های قدرت پاک کنندگی است. کف قدرتمند تست مدت زمان طولانی در ظرف شستشوی لباس باقی می ماند و به این ترتیب تا پایان شستشو نیازی به اضافه کردن مداوم پودر نمی باشد.


محافظت از رنگ در این پودر فقط مخصوص لباس های رنگ روشن و سفید نمی باشد و قابل استفاده در لباس های رنگی نیز است.
رایحه خوشایند پس از شستشو به مدت طولانی روی لباس شسته شده باقی می ماند. پودر لباسشویی دستی تست با یک رایحه و اندازه 500 گرمی به بازار ارایه می شود.

مایع ظرفشویی تست

در ایران هیچ موقع برنج از سفره ایرانی‌ها کم نمیشه و ته دیگی که مخصوص اون برنج هست… اما بدترین چیزی که دوستش ندارن وقتی هست که کار به مرحله شستن و جدا کردن برنج‌های چسبیده به ته ظرف میشه !
تکنولوژی آهنربایی تست لکه های سوخته و خشک شده غذاها و حتی دونه های چسبیده برنج به ته ظرف رو به راحتی جذب خودش کرده و پاک می کند.
ظرف های شیشه ای رو وقتی میشوریم کدر میشن و بعضی وقت ها بوی بدی شبیه به تخم مرغ یا ماهی میدن که با تکنولوژی ملآدور از بین می‌روند.

تنها فرمولاسیون نبوده بلکه تلاش کردیم ظرف محصولاتمون رو هم به گونه ای طراحی کنیم که استفاده از اون برای مصرف کننده راحت باشه .


سر خوردن بطری مایع ظرفشویی حین شستشو که دست خیس است از مشکلاتی هست که خیلی با اون مواجه میشیم. تست با توجه به این مشکل بطری ها را به شکل کاربردی تری طراحی کرده است.
و در انجام تست کور بر روی بطری این محصول با خانم های ایرانی 80 درصد از اونها بطری تست رو به بطری رهبر بازار ترجیح دادن.
مایع ظرفشویی تست با رایحه های لیمو و سیب در اندازه های 1000 میلی لیتر و 3750 میلی لیتر به بازار عرضه می شود.

مایع رنگین شوی تست

ادعاهایی که در مورد لکه ها داشتیم را در مایع لباسشویی تکرار می کنیم. مایع لباسشویی هم با قدرت تکنولوژی آهنربایی در آزمون لکه بری 187 نوع لکه هم با موفقیت عبور کرد.
حالا روی سن به صورت زنده این برنامه رو ببینیم.
از سخت ترین لکه هایی که خانم های ایرانی باهاش مواجه میشن و پاک کردن اون ها خیلی سخت هست لکه های زعفران و چرب هست ، ببینیم در برابر فرمول تست باز هم سرسخت باقی خواهد ماند؟
رسیدن به تمیزی بدون لکه و سفیدی کامل با مایع لباسشویی تست خیلی راحت هست .
برای لباس های رنگی فرمول مخصوص محافظت از رنگ درخشندگی لباس ها را در طی زمان همانند روز اول حفظ می کند و در نهایت رایحه خوشایند و غرور آفرین پاکیزگی…
برای لباس های سفید و رنگ روشن و همینطور رنگی دو نوع محصول در اندازه های 1 لیتری و 3 لیتری وارد بازار می شود.
مایع رنگین شوی تست گل سرسبد محصولات شوینده تست میباشد. 

مایع مشکین شوی تست

لباس های مشکی و رنگ تیره به محافظت ویژه ای نیاز دارند. به همین خاطر اینجا یک تکنولوژی متفاوت برای حل این موضوع ارایه می کنیم. تکنولوژی کرزایم.
لباس های مشکی با هر بار شستشو رنگشان را از دست می دهند.در طول شستشو هم رنگدانه های خودشون رو به داخل آب منتقل می کنند و همچنین با آسیب دیدن الیاف لباس ها ، رنگ سیاه آن ها بسیار مات و مرده به نظر می رسند.
اما با تست رنگ های مشکی و رنگ تیره محافظت شده و مثل روز اول به نظر می رسند.
اما چطور؟
با محافظت از الیاف لباس توسط تکنولوژی کرزایم باعث درخشندگی رنگ آنها میشود و با فرمولاسیون وِیژه از پس دادن رنگها جلوگیری می کند… در پایان اعتبار تست تمیزی کامل با رایحه فرح بخش و ماندگار است…
مایع لباسشویی مخصوص لباس های مشکی و تیره ما در اندازه های 1 و 3 لیتری به بازار عرضه می شود.

مایع نرم کننده لباس تست

رسوبات مواد شوینده، سختی آب، آسیب دیدگی‌های الیاف حاصل از شستشوهای متعدد… همگی به مرور زمان موجب زبر و خشن شدن لباس‌ها می‌شود.
فرمول تثبیت کننده لطافت با 3 رایحه شگفت انگیز همراه شده است تا نرمی و لطافت روز اول لباس‌ها را ایجاد کند.
با توجه به داشتن درصد ماده فعال بالا نسبت به محصولات رقیب تنها با یک پیمانه نرمی بیشتری را به ارمغان می‌آوریم.
رایحه شگفت انگیز و ماندگار نرم کننده با انجام تست های کور در مقایسه با محصولات رقیب، توسط مصرف کنندگان ایرانی بسیار بیشتر پسندیده شد.

وجه تمایز مایع نرم کننده تست

مورد مهم دیگری از نرم کننده‌های موجود در بازار این است که در پایان شستشو با نرم کننده اگر قدرت آبکشی خوبی نداشته باشد نرم کننده بر روی لباس باقی می ماند. تست با فرمول خود که قابلیت آب کشی خوبی دارد این احتمال را به حداقل ممکن می رساند.

رسوبات مواد شوینده، سختی آب، آسیب دیدگی‌های الیاف حاصل از شستشوهای متعدد، همگی به مرور زمان موجب زبر و خشن شدن لباس‌ها می‌شود.
فرمول تثبیت کننده لطافت با 3 رایحه شگفت انگیز همراه شده است تا نرمی و لطافت روز اول لباس‌ها را ایجاد کند.
با توجه به داشتن درصد ماده فعال بالا نسبت به محصولات رقیب تنها با یک پیمانه نرمی بیشتری را به ارمغان می‌آوریم.
رایحه شگفت انگیز و ماندگار نرم کننده با انجام تست های کور در مقایسه با محصولات رقیب، توسط مصرف کنندگان ایرانی بسیار بیشتر پسندیده شد.
مورد مهم دیگری از نرم کننده‌های موجود در بازار این است که در پایان شستشو با نرم کننده اگر قدرت آبکشی خوبی نداشته باشد نرم کننده بر روی لباس باقی می ماند. تست با فرمول خود که قابلیت آب کشی خوبی دارد این احتمال را به حداقل ممکن می رساند.

نرم کننده های تست با سه رایحه طراوت بهار، شبنم صبحگاه و درخشش ماه در بسته های 1 لیتری و 2 لیتری موجود می‌باشد.


نرم کننده های تست با سه رایحه طراوت بهار، شبنم صبحگاه و درخشش ماه در بسته های 1 لیتری و 2 لیتری موجود می‌باشد.

مایع سفید کننده تست

مایع سفید کننده تست با درب مخصوص خود دسترسی به نقاط غیرقابل دسترس را به راحتی امکان‌پذیر کرده و با تکنولوژی آهنربایی خود جرم و کثیفی‌ها را ازبین برده و ضدعفونی می کند.
درب این محصول تنها و برای اولین بار در ایران رونمایی می‌شود.
درب به هنگام باز شدن این قابلیت را ایجاد می کند که مایع را به شکل قابل کنترل و به میزان نیاز استفاده کنید و امکان دسترسی به نقاط دور از دست را فراهم می‌نماید.

از باز شدن راحت آن توسط کودکان جلوگیری می کند و 99.9 درصد باکتری های سطوح مورد استفاده را در کمتر از 1 دقیقه از بین میبرد.


با عطر خود، بوی تند کلرمایع سفید کننده را رفع کرده و رایحه‌ی تازگی به محیط می‌بخشد.
رایحه های لیمو و کاج آن در اندازه های 1 لیتری و 4 لیتری به بازار عرضه می شود.

منبع:شرکت پاک حیات

محصولات شوینده تست به دلیل کیفیت بالا اخیراً در میان بانوان ایرانی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

شما مشتریان عزیز که به دنبال خرید مستقیم محصولات شوینده تست هستید، میتوانید با ارسال فرم فروش شرکت و یا تماس با کارشناسان ما محصولات تست را مستقیم و بدون واسطه خرید کنید.

ادعا نمی کنیم بهترینیم، اما بهترینها ما را انتخاب می کنند.

دیگر مواردی که شما سرچ کرده اید:

  • شماره تماس کارخانه شوینده تست

  • شرکت تست

  • کارخانه محصولات تست

  • محصولات شوینده تست

  • محصولات شوینده تست ترکیه

  • شرکت شوینده تست

  • کارخانه پودر تست

  • شوینده تست

  • مواد شوینده تست

  • نمایندگی محصولات شوینده تست

  • پخش عمده محصولات تست

  • نمایندگی محصولات تست

  • خرید محصولات تست

  • برند تست

  • مایع لباسشویی تست