پودر لباسشویی صادراتی

در این مقاله اطلاعاتی درباره بورس انواع پودر لباسشویی صادراتی با قیمت عمده در اختیار شما قرار می دهیم.

پودر دستی صادراتی

صادرات پودر دستی در سال های اخیر توسط ایران رشد قابل توجهی داشته است. به طوری که علاوه بر صادرات پودر دستی فله به کشور های همسایه، کشور های دیگری نیز خریدار پودر دستی و ماشینی از ایران هستند.یکی از دلایل اصلی صادرات پودر لباسشویی صادراتی به کشور های مختلف، قیمت مناسب و کیفیت بالای پودر دستی در ایران می باشد. پودر هایی که به صورت فله ای از ایران صادر می شوند، اغلب در بسته بندی ۱۰ و ۲۰ کیلویی هستند.

 

بهترین برندهای پودر لباسشویی در ایران

برند های بسیاری در ایران پودر لباسشویی دستی و ماشینی تولید می کنند. و روز به روز به کیفیت محصولات خود نیز می افزایند که این امر رقابت را در بین محصولات برند های مختلف بسیار نزدیک می کند.
رایحه های دلپذیری که هر کدام از برند های ایرانی در محصولات پودری خود استفاده می کنند.

این پودر ها را بیش از پیش در بین کشور های خریدار محبوب کرده است.

فروش عمده پودر لباسشویی صادراتی در ایران با منصفانه ترین قیمت ممکن صورت می گیرد.

نرخ قیمت این محصول اولین معیار برای خرید مشتریان گرامی می باشد. این محصول به دلیل کاربرد فراوان خود، از میزان خرید و فروش بالایی در بازار های داخلی برخوردار است.

تولید پودر رختشویی دستی صادراتی

همانطور که می دانید کشور هایی که به دنبال واردات پودر لباسشویی دستی از کشوری هستند. همیشه بهترین نوع را انتخاب می کنند. اما هستند کشور هایی که محصولی با قیمت پایین می خواهند.
تولید کننده های پودر لباسشویی در ایران با توجه به شناختی که از مشتری های خارجی خود دارند. پودر لباسشویی دستی خود را مطابق با نیاز مشتری تولید کرده و آن را روانه بازار می کنند.

در گذشته ایران وارد کننده پودر لباسشویی بود. اما امروز ایران یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان پودر لباسشویی دستی و ماشینی است.

پودر لباسشویی
پودر صادراتی نیهاد

صادرات به عراق

عراق یکی از کشور های اصلی خریدار پودر دستی ایران است. که سالانه درصد بیشتر صادرات پودر لباسشویی ایران را به خود اختصاص داده است. کارخانه هایی در داخل کشور هستند که فروش پودر لباسشویی فله ای را فقط برای صادرات آماده سازی می کنند.

در تولید پودر هایی که در بسته بندی های ۵، ۱۰ و ۲۰ کیلویی آماده می شوند از تکنولوژی های نوین استفاده می شود.
قیمت پودر دستی صادراتی به عراق، توسط این مرکز بسیار پایین تر از فروشنده های عمده می باشد؛. جهت خرید با کارشناس فروش ارتباط بگیرید.

پودر لباسشویی
پودر صادراتی شونیز

مرکز خرید و فروش انواع مواد شوینده در ایران

برخی از خریداران داخلی و خارجی اغلب به دنبال مراکزی هستند؛ که بتوانند تمامی مواد شوینده را، از یک مرکز خریداری کنند. این مراکز معمولا به صورت آنلاین در دسترس تر هستند. و شما از هر نقطه ایران و جهان می توانید با این مراکز ارتباط بگیرید. امروزه ایران نیز از مسیر سایت ها برای خرید و فروش انواع شوینده های خود در جهان استفاده می کند.یکی از برترین سایتهای فروش مواد شوینده شرکت هُماوَش میباشد.

 

صابون حمام
صابون حمام صادراتی گلجو

 

صادرات پودر لباسشویی به عراق

پودر لباسشویی صادراتی امروزه تولید بالایی دارد. این پودر ها در بسته بندی های مختلف به کشور های مختلفی از جمله عراق صادر می شوند. صادرات انواع بسته بندی پودر های لباسشویی به عراق با مجوز های رسمی و قانونی انجام می گیرد.

مشتریان مختلفی در عراق می توانند بسته بندی های مختف از انواع پودر های لباسشویی ایرانی را با قیمت ارزان تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

صادرات پودر لباسشویی به افغانستان

طبق آمارهای موجود در سال ۱۳۹۴ بالغ بر ۴۱ میلیون و ۷۹۹ هزار دلار پودر لباسشویی دستی از کشور صادر شده است. و همچنین در زمینه پودر لباسشویی ماشینی صادرات ایران بیش از یک میلیون و ۹۳۰ هزار دلار بوده است.

در همین سال در حوزه واردات مواد شوینده در حوزه پودرهای لباسشویی دستی بیش از ۳۰ هزار دلار بوده است. در خصوص پودرهای لباسشویی ماشینی بالغ بر ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار دلار واردات داشته‌ایم.

عمده بازارهای صادراتی پودر لباسشویی دستی ایران عبارتند از: عراق، ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، قزاقستان، ترکیه، عمان، کویت، کامرون، ازبکستان، سومالی، روسیه و بحرین.
در حوزه صادرات پودر لباسشویی ماشینی نیز کشورهای عراق، تاجیکستان، گرجستان، ترکمنستان، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان، لبنان، پاکستان، بلاروس، قرقیزستان، ازبکستان، عمان، ترکیه و بحرین عمده بازارهای ایران به شمار می‌روند.

واردات این پودر لباسشویی دستی به طور عمده از کشور ترکیه بوده است .

تجار افغانستانی که قصد خرید محصول را دارند. هر چه سریعتر با کارشناسان ما در امور مشاوره و فروش ارتباط بگیرند. تا در اسرع وقت نسبت به مشاوره و فروش اقدام گردد.

شرکت هماوش با تجارب بین المللی و تخصصی در زمینه تولید و صادرات مواد شوینده، شما تجار عزیز را با بهترین محصولات شوینده آشنا، و تا آخرین مرحله خرید و ترخیص کالا شما را همراهی میکند.

در ضمن شما خریداران عزیز میتوانید جهت دریافت نمونه و بازدید از نمونه های دیگر، به دفتر مرکزی ما در تهران و یا کارخانه ما در تبریز مراجعه نمایید.

ادعا نمی کنیم بهترینیم. اما بهترینها ما را انتخاب می کنند.

بی شک شما بهترین هستید. 😉