برای آشنایی با قیمت صابون صادراتی با ما همراه باشید.

صابون رختشویی گلایا

صابون صادراتی رختشویی گلایا شوینده ای مرغوب و مناسب برای شستشوی انواع لباس ها می باشد . این‌ صابونها قدرت لکه بری فوق العاده ای دارند. و تمام لکه هارا از روی لباس از بین‌می برند.این محصول به راحتی در آب حل شده و لباس ها را کاملا تمیز می کند.در ضمن قیمتی بسیار ارزان‌ و مقرون به صرفه دارند.بسته بندی این محصول نیز شیک و عالی میباشد.

صابون صادراتی آرومکس

صابون  آرومکس با کیفیت و کارآیی بالایی که دارد باعث تمیزی کامل پوست می شود. این صابونها علاوه بر اینکه آسیبی به پوست وارد نمی کند، باعث ایجاد حساسیت پوستی هم نمی شوند. صابون آرومکس برای شستشوی انواع پوستها مخصوصا پوستهای آسیب دیده بسیار مناسب می باشد. این صابونها با داشتن حجم زیاد بسیار مقرون به صرفه هستند.

صابون گل بو

صابون حمام گل بو با ترکیبات ملایم علاوه بر حفظ تعادل PH پوست، با داشتن گلیسرین که یک ماده نرم کننده و مرطوب کننده است. پوست را نرم و لطیف می نماید. این محصول در مقابله با عوامل میکروبی ایجاد کننده آکنه (بخصوص پروپیونی باکتریوم ) بسیار عالی عمل می کند. و در برابر بسیاری از پاتوژن ها مؤثر است. این محصول با کیفیت ایرانی به طور متعادل و طبیعی پوست را شست و شو می‌دهد. و بسیار مناسب برای انواع پوست بدن می باشد. دارای روغن نارگیل می باشد. که می تواند رطوبت پوست را پس از استفاده تامین نماید و از خشکی پوست جلوگیری کند.

صابون آینا

برند آینا انواع صابون ها با رایحه های گوناگون و برای مصارف مختلف و متناسب با هر نوع پوستی را تولید می کند. و از مهم ترین مزایای این صابون ها این است. که پس از استفاده احساس خشکی ایجاد نکرده و با انواع پوست ها سازگاری دارد. محصولات آینا را می توان اینترنتی خریداری کرد. و به آسانی و در منزل با صرف کمترین هزینه و زمان صابون مورد نظر را تحویل گرفت . همچنین از سلامت و استاندارد بودن محصول هم اطمینان خاطر داشت.

 

جهت استعلام قیمت و خرید انواع صابون صادراتی با کارشناسان مجموعه هُماوَش تماس بگیرید. و یا به دفتر مرکزی ما در تهران مراجعه کنید.

ادعا نمی کنیم بهترینیم، اما بهترینها ما را انتخاب می کنند.

بی شک شما بهترین هستید. 😉