لیست کارخانجات شوینده در تهران تعداد بسیار زیادی دارند. در این بخش از سایت هماوش تعدادی از مهم ترین کارخانه ها به شما معرفی می شود. اما پیشنهاد می کنیم، جهت تسریع در فرایند سفارش دهی، همین الان با کارشناس هماوش تماس برقرار کنید تا نزدیک ترین شرکت ها و مناسب ترین قیمت ها را به شما معرفی کنید. پس از مقایسه قیمت، خرید خود را انجام دهید.

برخی از خریداران گمان می برند که زمانی که به کارخانه شوینده به صورت مستقیم تماس برقرار کنند، نتایج بهتری دریافت می کنند. این در حالی است که ما پیشنهاد می دهیم ابتدا قیمت را از کارخانه بگیرید. سپس به ما زنگ بزنید و بعد از مقایسه قیمت ها خرید خود را نهایی کنید.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما کلیک کنید.

لیست کارخانجات شوینده در ایران

در این مقاله در نظر داریم لیست کارخانجات شوینده ایران را به شما مشتریان عزیز معرفی نماییم. همچنین جهت استعلام قیمت و خرید مایعات فله و گالنی کلیک کنید.

پارس پیشگامان صنعت هیرکان

شرکت پارس پیشگامان صنعت هیرکان توسط امکانات فراهم آمده راه حل های مقرون به صرفه ای را در زمینه های متنوع در صنایع گوناگون ارائه می دهد . طیف وسیعی از محصولات شوینده و بهداشتی در این کارخانه خودنمایی میکند.

توسن صنعت رخشان

شرکت توسن صنعت رخشان به شماره ثبت 521296 از سال 1396 فعالیت خود را در زمینه راه اندازی خطوط تولید شوینده های خانگی و صنعتی آغاز نموده است. این خطوط تولید در چهار بخش اصلی به شرح زیر به متقاضیان ارائه می شود:

شوینده های خانگی شامل

مایع ظرفشویید و دستشویی

جرمگیر و سفیدکننده

مایع شیشه شوی

مایع لباسشویین و نرم کننده لباس

شوینده های صنعتی شامل شامپو بدنه خودرو

شامپو بدنه نانو

واکس بدنه

مایع موتور شوی

واکس داشبورد نانو و معطر

واکس لاستیک
مکمل های خودرو شامل ضد یخ خودرو آب رادیاتور آب باطری شیشه شوی خودرو مکمل بنزین
شویندها و پاک کننده ها با استفاده از فناوری نانو.

رسالت اصلی توسن کارآفرینی و ایجاد شغل در قالب نمایندگی های تولید میباشد. با امکان پخش و فروش در شهر محل نمایندگی با هدف توسعه کسب و کارهای خانگی با سرمایه اولیه محدود است.

علاوه بر این تیم پشتیبانی و خدمات پس از فروش توسن نیز در تمامی مراحل تولید، بازاریابی و فروش در کنار شما خواهد بود.

شرکت تولیدی سانا آویژه ساتر

تولید کننده انواع پودر های ماشین لباسشویی و رختشویی در جعبه های 500 گرمی یووان
حاوی رشته های صابونی ، آنزیم های فعال در آب سرد و رایحه دلنشین برای لطافت و درخشندگی البسه شما
با کیفیت بسیار مرغوب و قیمت رقابتی می باشد.

شرکت پاکسان

تولید کننده انواع محصولات شوینده ، بهداشتی و صنعتی
شرکت پاکسان تولید کننده انواع مواد شوینده و بهداشتیشرکت پاکسان با 49 سال تجربه در زمینه تولید انواع محصولات شوینده، بهداشتی و صنعتی، تحت عنوان شرکت تولیدی پاک کن با مسئولیت محدود در سال 1341 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی استان تهران به ثبت رسید و سپس در سال 1349 به شرکت سهامی خاص پاکسان تغییر نام یافت.
در سال 1358 به صنایع ملی ایران واگذار شد .

شرکت تولیدی مادسان پترو

با بیش از دو دهه تجربه در خدمت بهداشت و سلامت جامعه می باشد تولید و پخش عمده محصولات شوینده بهداشتی خانگی و صنعتی استاندارد در شیراز و جنوب کشور می باشد.
محصولات آن شامل مایع ظرفشویی، انواع مایع دستشویی، فوم دستشویی، مایع سفید کننده، مایع جرم گیر، جرمگیر بدون بو و بدون اثر خورندگی، مایع شیشه پاکن و مایع چند منظوره، شامپو ماشین و فوم حفاری است.

شرکت سان رخش

صنایع ارایشی بهداشتی سان رخش
تولید کننده پودرهای لباسشویی دارای تمامی مجوزات از سازمان های مربوطه .
حاوی رشته های صابونی و انزیم های فعال در اب سرد برای لطافت و درخشندگی بیشتر لباس .تولید کننده انواع مواد شوینده با برند سان رخش
پودر لباسشویی دستی
پودر لباسشویی ماشینی
مایع لباسشویی
دارای رشته های صابونی و انزیم های های فعال در اب سرد
برای لطافت بیشتر لباس و درخشندگی پارچه
مایع دست شویی
مایع ظرف شویی

شرکت مه شویان یزد

شرکت مهشویان در زمینه تولید انواع پودرشوینده و مایعات شوینده از سال 1358 در ایران فعالیت می کند.
این محصولات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. این شرکت تامین کننده پودرهای شست و شوی دستی و ماشین های نیمه اتوماتیک و پودر شوینده ماشین لباسشوئی تمام اتوماتیک در انواع بسته بندی ها و همچنین انواع مایعات می باشد.
حوزه اصلی صادراتی این شرکت به کشورهای خاورمیانه و آسیای میانه است.

شرکت صنعتی هنکل

شركت هنكل در سال 1876توسط فریتز هنكل در شهر آخن تاسیس شد و در سال 1878 به شهر دوسلدورف انتقال یافت.

در حال حاضر، هنكل با 138 سال قدمت و با داشتن 330 نمایندگی و بیش از پنجاه هزار پرسنل در 75 كشور دنیا، یكی از صاحب نام تـرین تولید كنندگان انواع چسب های عمـومی و مصـرفی، مواد شیمیـایی و صنعتی و نیز مواد شوینده و بهـداشتی محسـوب می گردد.

فقط حدود 3 هزار نفر دربخش توسعه و تحقیقات و فناوری كاربردی مشغول به تولید محصولات جدید و ارائه راهكارهای اصولی جهت بالا بردن كیفیت می باشند.

محصولات صنعتی شركت هنكل بر اساس تكنولوژی به روز در عرصه صنعتی سازی سالیان سال در كشورهای مختلف به عنوان برترین برند روز بازار در بیش از یك قرن گذشته مورد استفاده قرارگرفته است.

شركت صنعتی هنكل ایران نیز بیش از سه دهه پیش فعالیت تولیدی خود را در كارخانه واقع در شهر صنعتی البرز و واردات و پخش دیگر محصولات را از طریق دفتر تهران آغاز نموده است.

و به عنوان یكی از معتبرترین گروه های صنعتی شناخته شده و فعال، با به خدمت گرفتن دانش فنی روز و مساعدت جمعی از مجـرب ترین متخصصان داخلی و خارجی در حال توسعه فعالیت هـا می باشد.

شركت صنعتی هنكل ارائـه دهنـده چسب های صنعتی در زمینه صنایـع خودروسـازی، بسته بندی، ساختمانی و گروه چسب های عمومی با قابلیت مصارف خانگی می باشد.

شرکت تولی پرس

تولی پرس

تولی‌پرس یکی از شرکت‌های تولیدکنندهٔ مواد شوینده و پاک‌کننده در ایران است که در سال ۱۳۴۳ توسط علی خسروشاهی بنیان نهاده شد.

پیشینه

در اوایل دههٔ ۳۰ شمسی با ورود پودرهای شویندهٔ خارجی به ایران و استقبال و جایگزینی تدریجی این فرآوردهٔ شیمیایی صنعتی توسط خانواده‌ها به‌جای مواد شویندهٔ سنتی از قبیل چوبک، صابون، خاکستر اجاق و… برخی شرکت‌های فعال و مرتبط در زمینهٔ تولید مواد شیمیایی را مجاب و علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری، تحقیق و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی تولید آن در داخل کشور کرد.

در این راستا شرکت تولیددارو از فعالان پیشتاز دارای بزرگ‌ترین ظرفیت تولید مواد دارویی و آرایشی در خاورمیانه با تأسیس واحدی تحت نام واحد دترجنت، پودر لباسشویی دریا را در سال ۱۳۴۳ تولید و اولین محموله از آن را طی مراسمی با عنوان کاروان دریا روانهٔ بازار کرد.

با گسترش تقاضای بازار و لزوم افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات شوینده، واحد دترجنت تولیددارو با عنوان شرکت تولی پرس (سهامی خاص) با ظرفیت سالانه ۷۵ هزار تن انواع پودر لباسشویی به ثبت رسید و در سال ۱۳۵۲ به شهر صنعتی البرز قزوین انتقال یافت.

و با تولید محصولاتی از جمله پودر لباسشویی دریا و تک، پودر ماشین لباسشویی شوما، مایع ظرفشویی جام و آبشار، مایع نرم‌کنندهٔ لباس هاله و سفیدکنندهٔ زدا شروع به فعالیت کرد.

محصولات

مایع نرم‌کنندهٔ حوله و لباس هاله، مایع ظرفشویی جام، پودر کفشوی دریا، موج، پودر ماشین لباسشویی دریا، پودر لباسشویی دستی دریا، پودر ماشین لباسشویی شوما، مایع شیشه پاک‌کن تک، مایع دستشویی دریا در سبد محصولات شرکت تولی‌پرس که از زیرمجموعه‌های شرکت داروگر است، قرار دارد.

 

شرکت شوینده و بهداشتی هماوش با تجارب بین المللی در صنعت شوینده به خصوص تولید پودرهای لباسشویی در صدد است
تا با گردآوری تمامی نکات مثبت و لیست کارخانجات شوینده ایران به خصوص پودرهای لباسشویی، بهترین پودرهای لباسشویی را به شما معرفی کند.
با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
دیگر مواردی که شما عزیزان جست و جو کردید:
  • لیست کارخانجات مواد شوینده و بهداشتی

  • لیست کارخانجات مواد شوینده تهران

  • کارخانه مواد شوینده

  • بزرگترین تولید کننده مواد شوینده در ایران

  • کارخانه شوینده

  • برندهای شوینده ایرانی

  • لیست برند های شوینده

  • لیست کارخانجات مواد شوینده اصفهان

  • لیست کارخانجات مواد شوینده شیراز

  • لیست شرکت های تولید کننده مواد شوینده

  • لیست کارخانجات مواد شوینده قزوین

  • لیست کارخانجات مواد شوینده قم

  • لیست کارخانجات مواد شوینده کرج

  • اسامی شرکت های مواد شوینده و بهداشتی