در این مقاله در نظر داریم شما را با مایعات شوینده پودرینا آشنا کنیم.

با ما همراه باشید.

مایع دستشویی پودرینا

آیا می دانید بهترین مایع دستشویی چه ویژگی هایی دارد؟ اگر قصد خرید مایع دستشویی را دارید پیشنهاد ما خرید مایع دستشویی پودرینا است.
شما اگر جز افرادی باشید که علاقه بسیار زیادی به خرید دارید حتما در فروشگاه و مغازه ها اقدام به خرید شوینده های مخصوص دست کرده اید؛

وقتی خواسته اید که مایع دستشویی را از قفسه فروشگاه بردارید به این فکر فرو رفته اید که کدام مایع دستشویی را بردارید که بعدا پشیمان نشوید.
در اینجاست که ما به کمک شما می آییم و شما را در انتخاب یک مایع دستشویی خوب و باکیفیت یاری می دهیم.

پودرینا
مایع دستشویی پودرینا

 

ویژگی های یک مایع دستشویی خوب چیست؟

  • مایع موجود غلیظ بوده تا کف فراوان ایجاد کند.
  • خوشبو باشد تا در طول روز بوی خوشی از دستان متساعد شود.
  • حالت ضد باکتری داشته و مانع اتصال باکتری ها به پوست شود.
  • حاوی مواد نرم کننده بوده تا پوست دست را نرم و لیطف کند.
  • پس از مصرف مانع ایجاد چروک و خشکی پوست دست شود.
  • چروک های دست شما را با آنزیم های فعال پاکسازی و پر کند.
  • حاوی مواد نگهدارنده مجاز باشد.
  • میزان مواد شیمیایی از حد مجاز بالا نباشد.

و در نهایت وقتی از آن استفاده می کنید احساس شادابی و لطافت در روحیه تان ایجاد شود.

پودرینا
مایع دستشویی پودرینا

برای همین منظور پیشنهاد ما مایع دستشویی پودرینا می باشد که با فرمولاسیون جدید خود جان تازه ای به پوست دستان شما می دهد.

 

مایع لباسشویی پودرینا

مایع لباس پودرینا با داشتن چندین نوع آنزیم قدرت لکه بری بالایی دارد؛ همچنین حاوی مواد موثر جهت تثبیت رنگ های البسه و ممانعت از تداخل رنگ ها، مواد نرم کننده جهت لطافت پارچه و حاوی مواد درخشان کننده البسه است.

فرمولاسیون ویژه مایع لباسشویی پودرینا سبب شده است که این مایع خواص زیادی داشته باشد‌‌‌؛ مانند محافظ الیاف البسه، ضد سفیدک گذاشتن روی البسه، ضد الکتریسته ساکن و امکان اتوکشی آسان، مانع از رسوب مواد و محافظ سطوح داخلی ماشین لباسشویی و ممانعت از کهنه شدن لباسها در شستشوی مکرر و … می شود.

پودرینا
مایع لباسشویی پودرینا

محلول لباس پودرینا با بسته بندی بسیار زیبا بدون نیاز به شوینده های مکمل حاوی رایحه مطبوع است که حس تمیزی را القا می کند.

 

مایع ظرفشویی پودرینا

 با قدرت کف زایی و پاک کنندگی فراوان به راحتی ظروف را تمیز و پاک می کند و همچنین باعث درخشنگی  ظروف می شود و بوی نا مطبوع ظروف را از بین می برد .

این محصول دارای رایحه خوش است که هنگام مصرف متصاعد می شود . به همین علت در هنگام مصرف این محصول ، احساس خوبی برای فرد مصرف کننده ایجاد می شود .محصولات پودرینا سازگار با پوست است .

جهت مصارف خانگی ، اداری ، رستوران ها ، تالارها ، هتل ها ، سالن های غذاخوری و …مایعات پودرینا مناسب می باشد .

سفیدکننده پودرینا

سفید کننده پودرینا با فرمولاسیون منحصر‌ به فرد خود، پاک کننده و ضدعفونی کننده قدرتمند انواع لباس‌های کتان، پنبه‌ای، نخی، حوله و ملحفه‌های سفید است.

کاربرد سفید کننده پودرینا به لباس محدود نیست و در تمیز کردن و ضدعفونی کردن انواع سطوح، همچون سرویس‌های بهداشتی، حمام و آشپزخانه نیز نتایج بسیار درخشانی از خود نشان می‌دهد.

همچنین، این سفیدکننده معطر، بهترین گزینه برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن انواع ظروف بلور، چینی، ملامین و غیره به شمار می‌رود. فرمولاسیون قدرتمند سفید کننده پودرینا با تاثیر سریع بر روی انواع باکتری‌، ویروس، قارچ و کپک، قادر به از بین بردن سریع انواع آلودگی‌ها و لکه‌های سرسخت از روی سطوح مختلف است.

به دلیل غلظت بالا، این سفیدکننده برای استفاده روی سطوح عمودی و شیب‌دار بهترین گزینه محسوب می‌شود و از هدر رفتن یا جاری شدن سریع سفید‌ کننده روی سطوح عمودی جلوگیری می‌کند. غلظت بالای سفید کننده پودرینا در شستشوی لباس نیز موجب استفاده کنترل‌ شده و ایمنی بیشتر، بدون نگرانی از پاشیده شدن بر روی لباس، می‌شود.

 

 

جرمگیر پودرینا

نظافت سرویس‌های بهداشتی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های نظافت منزل به‌شمار می‌آید. دستشویی و حمام جزء فضاهایی از خانه است که باید همیشه تمیز و عاری از هرگونه میکروب و جرم باشد.به همین دلیل باید از شوینده‌ای استفاده شود که علاوه بر قدرت پاک‌کنندگی مناسب، ملایم بوده و به سطوح آسیب نرساند.

مایع جرم‌گیر پودرینا، با فرمولاسیون منحصر به‌فرد خود ذرات آهکی و رسوبات سخت ایجاد شده بر روی سطوح سرویس‌های بهداشتی را که ممکن است در اثر آب و یا مواد شوینده به وجود بیایند، زدوده و سطوح را کاملا تمیز و درخشان می‌كند.

همچنین جرمگیر پودرینا  تمام لکه‌ها و آلودگی‌های ایجاد شده روی سطوح دستشویی و حمام و نیز بوی نامطبوع آلودگی‌ها را از بین می‌برد. این محصول بوی تندی نداشته و با رایحه دلنشین محیطی کاملا پاکیزه و مطبوع را ایجاد مي‌كند.

از جمله ویژگی‌های جرم‌گیر پودرینا، می‌توان به از بین بردن چرک و لکه‌های غیر رسوبی (به علت وجود سورفکتانت‌های ویژه در فرمولاسیون)، خاصیت آنتی‌باکتریایی و ضدویروسی و محو کردن لکه‌های زرد قدیمی روی سطوح، اشاره کرد.

موارد مصرف جرمگیر پودرینا

شستشو و ضدعفونی کردن سطوح کاشی، سرامیک، وان و سرویس‌های بهداشتی و به‌طور کلی سطوح در معرض جرم و رسوبات آهکی

نکته: از استفاده جرم‌گیر بر روی سنگ‌های مرمر و گرانیت خودداری كنيد.

 

شاید حالا که با مایعات شوینده پودرینا آشنا شدید در صدد خرید عمده و مستقیم این محصول از کارخانه باشید.

جهت خرید و استعلام قیمت تمامی محصولات پودرینا کار خاصی نکنید. فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا این محصولات را با بهترین قیمت و بدون واسطه خرید کنید.