مایع دستشویی آرا سیتو

مایع دستشویی آرا سیتو با فرمولاسیون ویژه دارای قدرت پاک‌کنندگی مطلوب می باشد. و باعث نرم شدن و حفظ رطوبت پوست دست می‌شود.

امروزه رعایت بهداشت از ضروریات زندگی سالم است. و شستن دست­ها از جمله مهم‌ترین موارد رعایت بهداشت فردی است.

دست‌های ما در طول روز با وسایل مختلفی در ارتباط است. که هر یک از آن‌ها ممکن است پر از آلودگی و میکروب باشد. از این‌رو یکی از راه‌های متداول ابتلا به بیماری‌های مختلف از طریق دست‌ها میباشد. و تنها راه جلوگیری از این اتفاق، شستشوی مداوم دست‌ها در طول روز است. در صورت عدم رعایت بهداشت، میکروب‌ها روی دستها تجمع میکنند. و به‌راحتی سلامت شما را تهدید می‌کنند.

 

باید توجه داشت که شستشوی مداوم دست‌ها باعث ایجاد خشکی در پوست می‌شود. لذا در ترکیبات مایع دستشویی آرا سیتو ، نرم‌کننده و مرطوب‌کننده به‌کار برده شده است. تا پس از شستشو لایه‌ای از مرطوب‌کننده بر روی پوست باقی‌مانده و مانع از خشکی دستان شود.

مایع دستشویی آرا سیتو، علاوه بر قدرت پاک‌کنندگی مطلوب، حاوی نرم‌کننده گلیسیرین است. که این ماده به علت جذب بالاي رطوبت، به‌عنوان یک مرطوب‌کننده عالي، به نگهداري و احياي رطوبت پوست كمك كرده و نرمي و لطافت پوست را تأمین و از خشک شدن آن جلوگیری می كند.

 

مایع ظرفشویی آرا سیتو

مایع ظرفشویی آرا سیتو با قدرت و سرعت پاک‌کنندگی فوق‌العاده باعث از بین رفتن چربی‌ها و غذاهای چسبیده ظروف، حتی پس از ۲۴ ساعت، می‌شود.

ویژگی ها: پاک کنندگی بالا, غلظت بالا, ایجاد درخشندگی بالا, صرفه جویی در مصرف انرژی, رایحه خوش

معرفی محصول مایع ظرفشویی آرا سیتو

حفظ پاکیزگی ظروفی که داخل آن‌ها غذا طبخ و سرو می‌شود، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر ظروف را به‌خوبی شست‌وشو ندهیم، آلودگی‌های موجود در آن ممکن است موجب بروز بیماری‌های مختلف شود. علاوه بر این، اگر مایع ظرفشویی نامناسبی انتخاب کنیم، ممکن است به‌دلیل ماندگاری روی ظروف و عدم توانایی در شستشوی آلودگی و لکه‌های قدیمی، ظروف بوی بسیار نامطبوعی به‌خود گیرند.

مایع ظرفشويي آرا سیتو با قدرت و سرعت پاک‌کنندگی فوق‌العاده باعث از بین رفتن چربی‌ها و غذاهای چسبیده به ظروف، حتی پس از ۲۴ ساعت، می‌شود. این محصول با داشتن فرمولی پیشرفته، غلظت و کف مناسب، قدرت تمیزکنندگی بالایی دارد. و با کمترین میزان مصرف، بیشترین میزان پاکیزگی و درخشندگی را به‌همراه دارد. به‌طوری‌که هریک لیتر از مایع ظرفشويی مذکور می‌تواند بیش از ۲۱۰۰ بشقاب را تمیز كند. مایع ظرفشويی آرا سیتو به‌هیچ‌ وجه بر روی ظروف شیشه‌ای و کریستالی لکه و اثری برجای نمی‌گذارد و درخشندگی و شفافیت فوق‌العاده به ظروف می‌بخشد.

موارد مصرف:

شستشوی انواع ظروف ملامین، چینی، کریستال، روی، تفلون، چدن و…

وجه تمایز و نقاط قوت محصول:

  • قدرت و سرعت پاک‌کنندگی بالا (حتی پس از ۲۴ ساعت)
  • درخشندگی ظروف
  • خاصیت ضدبو

 

 

مایع سفید کننده هورین

سفید کننده هورین با فرمولاسیون منحصر‌ به فرد خود، پاک کننده و ضدعفونی کننده قدرتمند انواع لباس‌های کتان، پنبه‌ای، نخی، حوله و ملحفه‌های سفید است. کاربرد سفید کننده غلیظ هورین به لباس محدود نیست. و در تمیز کردن و ضدعفونی کردن انواع سطوح، همچون سرویس‌های بهداشتی، حمام و آشپزخانه نیز نتایج بسیار درخشانی از خود نشان می‌دهد.

همچنین، این سفیدکننده غلیظ و معطر، بهترین گزینه برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن انواع ظروف بلور، چینی، ملامین و غیره به شمار می‌رود.

فرمولاسیون قدرتمند سفید کننده غلیظ هورین با تاثیر سریع بر روی انواع باکتری‌، ویروس، قارچ و کپک، قادر به از بین بردن سریع انواع آلودگی‌ها و لکه‌های سرسخت از روی سطوح مختلف است.

به دلیل غلظت بالا، این سفیدکننده برای استفاده روی سطوح عمودی و شیب‌دار بهترین گزینه محسوب می‌شود. و از هدر رفتن یا جاری شدن سریع سفید‌ کننده روی سطوح عمودی جلوگیری می‌کند. غلظت بالای سفید کننده هورین در شستشوی لباس نیز موجب استفاده کنترل‌ شده و ایمنی بیشتر، بدون نگرانی از پاشیده شدن بر روی لباس، می‌شود.

 

 

مایع جرم گیر هورین

جرم گیر هورین با فرمولاسیون منحصر به فرد خود قادر است ذرات آهکی و رسوبات سختی را که در نتیجه ی تماس با آب و دیگر شوینده ها بر روی سطوح، به خصوص در حمام و سرویس بهداشتی ایجاد شده است را از بین برده و سطحی کاملا” تمیز و درخشان برجای بگذارد.
سورفکتانت های غیریونی موجود در جرم گیر هورین،وظیفه ی از بین بردن هرگونه چرک و لکه های غیررسوبی را برعهده دارند. جالب تر اینکه نشست مجدد آن ها را به تعویق می اندازند.رایحه ی خوش گل های بهاری یکی از مواد تشکیل دهنده ی این پاک کننده است. که بوی تند جرم گیر را حذف و در عوض رایحه ای خوشایند و مطبوع در فضای سرویس بهداشتی و حمام شما پراکنده می سازد.

ادعا نمیکنیم بهترینیم، اما بهترینها ما را انتخاب می کنند.