مایع لباسشویی 10 لیتری

ویژگی مایع لباسشویی 10 لیتری پورکس پلاس

مایع لباس‌شویی 10 لیتری پورکس پلاس مخصوص لباس‌شویی اتوماتیک طراحی شده است. این محصول به صورت ژل غلیظ با قدرت بالا ساخته شده است. و تاثیر فوق‌العاده‌ای در از بین بردن لکه‌های روی لباس‌ها و چربی‌زدایی می‌گذارد. همچنین در کنار شست‌وشوی دقیق لباس‌ها، به بافت لباس آسیبی نمی‌زند. محصول جدید پورکس پلاس حاوی آنزیم‌های لکه ‌بر می باشد. که آن را به شوینده‌ای قوی و با قدرت بالا تبدیل کرده است. این محصول مقرون به صرفه بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. استفاده از این محصول ردی از شوینده روی لباس‌ها بر جای نمی‌گذارد. و از ترکیب‌شدن رنگ پارچه‌ها باهم نیز جلوگیری می‌کند. مایع لباس‌شویی 10 لیتری پورکس پلاس، نسبت به پودر لباسشویی بسیار مقرون به صرفه تر است.

 

 

مایع لباسشویی 10 لیتری پورکس

محصولات پورکس یکی از پر طرفدارترین محصولات شوینده در کشور ترکیه می باشد. که اکنون به بازار ایران هم راه پیدا کرده است. مایع لباسشویی 10 لیتری پورکس با فرمولاسیون ویژه خود موجب تمیزی هرچه بیشتر لباس ها می شود.

 

این محصول در بسته‌بندی 4، 10 و 20 لیتری عرضه شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

مایع لباسشویی مخصوص لباس های رنگی پورکس با بهره مندی از تکنولوژی جذب آهن ربایی قادر است بیش از 187 نوع لکه را از بین ببرد. برای عملکرد بهتر ماشین لباسشویی باید توجه داشته باشید. که 8 تا 10 سانتی متر از قسمت بالایی ماشین لباسشویی باید فاقد لباس و دارای فضای خالی باشد. این محصول با دارا بودن خاصیت آنتی پیلینگ باعث حفاظت از الیاف پارچه شده و آنهارا پاکیزه تر از هر زمان دیگری تحویل می دهد. مایع لباسشویی 10 لیتری پورکس مخصوص لباس های رنگی و روشن و به صورت معطر تهیه می شود.و با حفاظت بیشتر از بافت پارچه مانع از رنگ دادن آن ها می شود.

برای نتیجه گیری بهتر و از بین بردن لکه های قوی می توانید مایع را به صورت مستقیم بر روی لباس ریخته و آن را در ماشین قرار دهید.

 

شما می توانید مایع لباسشویی و همچنین سایر محصولات پورکس و یا برند پورکس پلاس را از سایت هُماوَش به سادگیِ چند کلیک تهیه کنید.

 

ویژگی مایع لباسشویی خوب

در بررسی بهترین مایع لباسشویی بازار معیارهایی در نظر گرفته‌ایم. تا انتخاب بهترین‌ها برایمان ساده‌تر شود. بنا به نظر مشتریان قبلی محصولات و عناصر مهمی که در خرید چنین محصولی نقش دارند. به معیارهای زیر رسیدیم:

  • میزان تمیزکنندگی؛
  • کیفیت غلظت و کف دهی
  • سهولت در استفاده و بسته‌بندی؛
  • نظرات کاربران و ارزش خرید.

ترتیب قرارگرفتن گزینه‌های مختلف هم براساس قیمت از بیشترین به کمترین است.

 

شرکت هُماوَش در راستای ارتقای سطح کیفی محصولات، با تولیدکنندگان این محصول به توافق رسیده است. تا محصولات پورکس و پورکس پلاس با بهترین کیفیت به دست شما مشتریان عزیز برسد.

ادعا نمی کنیم بهترینیم، اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند.

بی شک شما بهترین هستید.😉