کارخانه پودر لباسشویی تیاگل

از زمانی که تاسیس کارخانه تیاگل کلید خورد. تولید پودر در الویت این شرکت شوینده قرار گرفت. و مدیران شرکت با بکارگیری بهترین مواد و زبده ترین کارشناسان شروع به تولید پودر لباسشویی با برند تیاگل نمودند.

کارخانه پودر تیاگل کجاست؟

آیا شما تاجر محترم بدنبال کارخانه تولید کننده پودر لباسشویی تیاگل میگردید؟ ما شما را راهنمایی خواهیم کرد. تا با دنبال کردن نظرات و مشاوره های تخصصی شرکت، زودتر به نتیجه برسید. و اقدام به سفارش و خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

کارخانه تیاگل با داشتن کادری مجرب و  نیروی انسانی ماهر و دارا بودن آزمایشگاه های مدرن و بروز و با داشتن دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید پودرهای تیاگل، اورگانو و تولید مایعات با برند تیاگل می نماید. برای ارتباط گرفتن با شرکت ما که با عنوان کارخانه تیاگل معروف هست. با شماره تلفن های زیر که کارشناسان کارخانه پاسخگو خواهند بود. ارتباط برقرار نمایید.

کارخانه ایلیاتجارت یا همان تیاگل در شهرستان ورامین قرار دارد. و با سابقه تولید در حدود 10 سال یکی از برند های قدیمی و معروف در کشور است.

تولیدات پودر لباسشویی کارخانه تیاگل

یکی از بهترین و خوش نام ترین برند های مواد شوینده ایران که در زمینه تولید اغلب مواد شوینده فعالیت دارد. و در تولید پودرهای لباسشویی نیز تولیدات بسیارقوی دارد برند تیاگل می باشد. که تولیدات شرکت خود را در کیسه های 10 و 20 کیلویی و در طرح ها و رنگ های زیبا و شکیل تولید شده است ارائه می کند. که رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را بدنبال داشته است.

پودر های لباسشویی تیاگل و اورگانو با عنایت به ناظران فنی که در شرکت، نظارت همیشگی روی تولید دارند. جزء پودرهایی است. که به دلیل دارا بودن کیفیت خوب و قیمت مناسب و داشتن بسته بندی فله ای ده و  بیست  کیلویی و ظاهری شکیل و زیبا توانسته سفارشات و خرید های بسیار خوبی در ایران داشته باشد.

همچنین این پودر توانسته است. توجه مصرف کنندگان در سایر کشورها مثل عراق و افغانستان را نیز به خود معطوف نماید. این مهم باعث شده است که انگیزه و اشتیاق کارخانه تولیدی تیاگل برای بهبود کیفیت محصولات بیشتر و بیشتر شود. تا حدی که کارخانه تیاگل در چند سال اخیر بعنوان صادر کننده نمونه کشوری انتخاب و معرفی می گردد.

کارخانه تیاگل و تولیدات آن

شرکت تیاگل که در ابتدای کار شروع به تولید پودر لباسشویی نمود. و بعد از گذشت زمانی اندک با توجه به قیمت و کیفیت مناسب آن توانست بازار خوبی را برای خود در بخش فروش داخلی و صادرات داشته باشد.

در کنار این شوینده خوب شروع به تولید انواع شوینده های دیگر در قالب مایعات شوینده نیز نمود. که با همان برند تیاگل به بازار ارائه شد. که خوشبختانه بسیار نیز موفق عمل کرد.

شما خریداران گرامی جهت استعلام قیمت و خرید محصولات تیاگل می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و یا به دفتر مرکزی ما در تهران مراجعه نمایید.

ادعا نمیکنیم بهترینیم، اما بهترینها ما را انتخاب می کنند.