کارخانه پودر لباسشویی صادراتی

 

آیا بدنبال کارخانه پودر لباسشویی صادراتی هستید؟ ما شما را راهنمایی می کنیم تا زودتر به نتیجه برسید. و اقدام به خرید داشته باشید .
کارخانه نیهاد با داشتن کارد مجرب و دارا بودن آزمایشگاه مدرن و خط تولید بروز و دستگاه های پیشرفته دارای لاین های تولید پودرهای صادراتی دستی و ماشینی می باشد. برای برقراری ارتباط با کارخانه پودر لباسشویی صادراتی نیهاد با شماره تلفن های زیر که کارشناسان کارخانه پاسخگو خواهند بود ارتباط برقرار نمایید.
انواع تولیدات پودر لباسشویی نیهاد؟

یکی از خوش نام ترین برند های مواد شوینده ایران که در زمینه تولید پودر لباسشویی صادراتی  فعالیت دارد. و در تولید پودرهای لباسشویی دستی و ماشینی نیز ید بسیار قوی دارد. برند نیهاد می باشد. که تولیدات خود را هم در پاکت های ۵۰۰ گرمی و هم در اوزان فله ای ۱۰ و ۲۰ کیلویی نیز ارائه می کند. که رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را بدنبال داشته است .

پودر نیهاد جزء پودرهایی ست که به علت داشتن کیفیت خوب و قیمت مناسب و داشتن بسته بندی ۵۰۰ گرمی و فله ای ۱۰ و  ۲۰ کیلویی و ظاهری شکیل و زیبا توانسته است. بازار خوبی در کشورهای همسایه ایران داشته باشد. و همچنین این پودر توانسته است بازار خوبی در کشورهایی همچون آفریقای جنوبی و روسیه بدست آورد. و رضایت اکثریت مصرف کنندگان را بدست آورده است. این موضوع باعث شده است که کارخانه تولیدی نیهاد انگیزه و اشتیاق بیشتری برای تولید بیشتر و هرچه بهتر این محصول را داشته باشد و آن را روانه بازار نماید.

تجار محترمی که قصد خرید پودر لباسشویی صادراتی نیهاد را دارند می توانند با کارشناسان کارخانه در تماس باشند.

آدرس کارخانه پودر لباسشویی نیهاد

شهر تبریز یکی از مهم ترین شهرهای کشورمان است. که در آن شرکت های معتبری به عنوان تولید کننده انواع پودر لباسشویی به فعالیت مشغول هستند. و بهترین و مرغوب ترین نوع آن را در دسترس مشتریان خود قرار می دهند.

کارخانه نیهاد نیز با توجه به صلاحدید مشاوران خود در این استان قرار گرفته است.

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان پودر ماشین لباسشویی در جهان است. و با استفاده از بهترین فناوری توانسته بهترین محصول را تولید و به بازار عرضه کند. البته پودر ماشین لباسشویی در ایران به مقدار زیاد و در بسته بندی های فوق العاده صادر می شود. و کشورهای با بیشترین تقاضای سفارش پودر لباسشویی ایرانی عبارتند از: افغانستان ، آسیای میانه ، عراق ، ترکیه ، سوریه.

با توجه به تمامی توضیحات داده شده پودر ماشین لباسشویی فله نیهاد در عراق و ارمنستان مشتری های زیادی دارد. در واقع باتوجه به حجم بالای مصارف خانگی نیاز بازار به این محصول همیشگی است. در کنار ویژگی های خوب پاکیزگی این محصول، قیمت بسیار مناسب آن باعث می شود قدرت رقابت با تمام برند های موجود در بازار عراق و ارمنستان را داشته باشد.

ضمناً لازم به ذکر است که با توجه به جریانات سیاسی در اروپای شرقی، استقبال کشورهایی همچون روسیه از پودر لباسشویی نیهاد چشمگیر شده است.

شرکت آرمان تجارت هومان (هُماوَش) با تجارب بین المللی در عرصه تولید و صادرات انواع مواد شوینده در کنار کارخانه نیهاد آماده خدمت رسانی به شما تجار عزیز می باشد.

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

در ضمن میتوانید به دفتر مرکزی ما در تهران و یا کارخانه ما در تبریز مراجعه نمایید.

ادعا نمی کنیم بهترینیم، اما بهترینها ما را انتخاب می کنند.

دیگر مواردی که شما دنبال آن بودید:

  • کارخانه پودر لباسشویی

  • تولید پودر لباسشویی

  • پودر ماشین لباسشویی صادراتی خرید و قیمت

  • خرید و سفارش پودر ماشین لباسشویی صادراتی

  • پودر لباس شویی

  • تولید کننده پودر لباسشویی فله

  • کارخانه تولید پودر لباسشویی در تبریز